48 mėn. Plungės baldai prekių kokybės garantija

Didžiuojamės Plungės baldų parduodamų prekių kokybe. Tačiau, jei garantinio laikotarpio metu pastebėsite, kad prekė turi trūkumų ar pažeidimų, pataisysime ją nemokamai arba pakeisime nauja.

1. Nuostatos

1.1. Visoms plungesbaldai.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo kokybės garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Įsigijus prekes, prieš surenkant, šias būtina atidžiai perskaityti.
1.2. Kiekvienos plungesbaldai.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
1.3. plungesbaldai.lt neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Siekiant išvengti audinių ar odos spalvų neatitikimų, siūlome užsisakyti išsirinkto audinio / odos pavyzdžius tiesiai į namus.
1.4. plungesbaldai.lt visoms prekėms suteikia 48 mėnesių garantiją, jei nėra nurodyta kitaip prekės aprašyme.
1.5. Kokybės garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims, bei baldiniui audiniui.
1.6. Pardavėjas įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-30 darbo dienų.
1.7. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus plungesbaldai.lt ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.
1.8. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

2. Sąlygos

2.1. Surenkant prekes pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos.
2.2. Prekė buvo naudojama pagal paskirtį ir prižiūrima vadovaujantis priežiūros taisyklėmis, bei rekomendacijomis.
2.3. Kokybės garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekių transportavimo iki pirkėjo nurodytos pristatymo vietos.

3. Teisė į kokybės garantiją - prarandama

3.1. Jei prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
3.2. Jei prekės nukentėjo dėl Force majeure (nenugalimos jėgos) susidariusių aplinkybių.

Pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką?

<div>
</div>

  • Registruotis

Paskyros sukūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijungti arba Priminti slaptažodį