Kartais visiems prireikia šiek tiek pagalbos...

Šiame puslapyje galite rasti atsakymus į Jums rūpimus klausimus, susijusius su pirkimo, užsakymo ir pristatymo procesais.

Prekių užsakymas

Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras?

Ar prekių kainos yra nurodytos su PVM?

Prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos. Ką daryti?

Ar Plungės baldai - baldų gamintojas?

Ar galima rinktis kitus audinus, nei nurodyta šioje internetinėje parduotuvėje?

Ar turite fizinę parduotuvę ar ekspoziciją, į kurią atvykus galima būtų apžiūrėti ir įsigyti prekes?

Kaip galiu atšaukti užsakymą?

<div></div>

Prekių pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Ar galima sekti savo užsakymo būseną?

Ar prekės yra pristatomos Jūsų pačių transportu ar per pristatymo tarnybas?

Ar su manimi bus susisiekta prieš prekių pristatymą?

Per kiek laiko pristatote prekes?

Ką daryti, jeigu mano užsakymas vėluoja?

Ar galima rinktis kitus audinus, nei nurodyta šioje internetinėje parduotuvėje?

Ar turite fizinę parduotuvę ar ekspoziciją, į kurią atvykus galima būtų apžiūrėti ir įsigyti prekes?

Kaip atsiskaitoma už baldus, kurių pristatymo laikai - skirtingi?

<div></div>

Apmokėjimas už prekes

Kaip galima apmokėtu užsakymą?

Kaip galima pirkti išsimokėtinai?

Per kiek laiko grąžinate pinigus, jei - ašaukiamas apmokėtas užsakymas?

<div></div>

Prekių garantija ir grąžinimas

Ar prekėms suteikiama gamintojo kokybės garantija?

Ką daryti pastebėjus prekės defektą?

Per kiek laiko pristatomos garantinės dalys?

Kaip veikia Plungės baldai 30 dienų pinigų grąžinimo garantija?

<div></div>

Neradote Atsakymo Į Jums Rūpimą Klausimą?

<div></div>

  • Registruotis

Paskyros sukūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijungti arba Priminti slaptažodį